REKRUTACJA DO BURSY SZKOLNEJ NR 1 W
RADOMSKU
NA ROK SZKOLNY 2022/2023
Do bursy przyjmowani są uczniowie klas VII i VIII szkół
podstawowych, ponadpodstawowych i szkół ponadgimnazjalnych do 24 roku życia
pobierający naukę poza miejscem stałego zamieszkania.
W imieniu kandydata niepełnoletniego wniosek o przyjęcie do bursy składa rodzic
(opiekun prawny).
W postępowaniu rekrutacyjnym do Bursy Szkolnej Nr 1 w Radomsku na rok szkolny
2022/2023 obowiązują kryteria, terminy postępowania rekrutacyjnego, w tym
terminy składania dokumentów, wymagane dokumenty oraz sposób przeliczania
punktów określone w Regulaminie:
DEKLARACJA O KONTYNUOWANIU POBYTU W BURSIE UCZNIA NIEPEŁNOLETNIEGO
DEKLARACJA O KONTYNUOWANIU POBYTU W BURSIE UCZNIA PEŁNOLETNIEGO
WNIOSEK O PRZYJĘCIE DO BURSY SZKOLNEJ NR 1 W RADOMSKU NA ROK SZK. 2022/2023
OŚWIADCZENIE RODZICA KANDYDATA NIEPEŁNOLETNIEGO
OŚWIADCZENIE KANDYDATA PEŁNOLETNIEGO
Dokumenty, takie jak orzeczenia o niepełnosprawności,
prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód lub separację lub akt zgonu
czy dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą, są składane w
oryginale, notarialnie poświadczonej kopii albo w postaci urzędowo
poświadczonego odpisu lub wyciągu z dokumentu, mogą być składane także w
postaci kopii poświadczanej za zgodność
z oryginałem przez rodzica kandydata lub pełnoletniego kandydata.
Druki wymaganych dokumentów są do pobrania także w sekretariacie placówki
97 – 500 Radomsko, ul. Piastowska 21
Wszelkich
informacji udziela sekretariat w godzinach 8.00 – 15.00
pod numerem telefonu (44) 683 44 95
ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWO – WYCHOWAWCZYCH
RADOMSKO, UL. PIASTOWSKA 21
Tel. 44 683 44 95 e- mail : bursa.radomsko@wp.pl